Eredivisie

Wotte
Goalstar-Zocker
TeamID: 23041
Team: Misja en zijn helden
Clan: no clan

Re: Eredivisie

Beitragvon Wotte » Mittwoch 15. September 2010, 08:36

Nee klopt ook wel wat je zegt hoor :)
Maar denk je dat ze bij Mallorca wel de spelers van Ajax/PSV kennen?

Ik bedoel, ze zullen bij Mallorca echt niet wakker liggen van Manolev of zelfs Berg..
Ik moet het vanavond eens rustig bekijken :) Heb nog wat vertaalwerk liggen en moet een ander spel nog spelen vanavond maar ik zal zeker kijken! Ik hoop dat ze wat weerstand kunnen bieden aan Real!

Twente heeft gister al voor een klein stuntje gezorgd!

freak_500
Goalstar-Zocker
TeamID: 26944
Clan: kein Clan

Beitragvon freak_500 » Freitag 17. September 2010, 10:50

Het was echt heel erg.. Niet om aan te zien.. real kan met dit team voor hele goede wedstrijden zorgen.. Jammer genoeg hebben ze dat gedaan.. Ik ben echt bang dat het dit jaar real tegen barcalona word ergens in de knock out rondes..

Maar iemand van mallorca kent affelay wel.. En bij ajax van der wiel, stekelenburg en suarez.. Het niet waar is als je zegt dat die teams ossasuna en mallorca net zo goed is als een team die eerste word in nederland.. Natuurlijk eindige deze clubs een stuk hoger dan in de spaanse competitie.. Maar deze teams moeten ajax, twente en psv verslaan.. Ik ben benieuwt.. Ajax moet tegen ac milan spelen die heeft goede spelers maar pato en ambrosini spelen niet mee.. Dan is het zo dat ac milan het zelfde speelt als inter.. En dan heeft ajax vertonghen en suarez terug.. En vooral suarez is op elk vlak belangrijk verdedigend ook.. Waarom die back aan zijn kant kan niet meekomen.. anders heeft suarez ruimte.. Aanvallend heeft hij altijd dingen die heel belangrijk zijn..

Twente speelt tegen een team die even goed is als twente of beter.. En dit team trekt zijn been niet terug en gaat hard spelen.. dat word dus lastiger voor twente.. Ik vond inter slap spelen zonder inspiratie en het gevoel van we winnen toch wel.. Duels werden allemaal gewonnen door twente op 1 a 2 duels na dan..

Wotte
Goalstar-Zocker

Beitragvon Wotte » Samstag 18. September 2010, 12:30

Beiden krijgen het zwaar.. Zelfs op den EL te halen, Twente hield goed stand.. Denk dat Inter zich verkeken heeft op de kwaliteit van Twente..

Dat zal niet nog een keer gebeuren!

Wotte
Goalstar-Zocker

Beitragvon Wotte » Samstag 18. September 2010, 12:54

Dit weekend in ieder geval Feijenoord - Ajax.. Het mag vanwege het ontbreken van de supporters helaas geen rivaliteit meer heten.. Denk dat Feijenoord blij mag zijn als het geen 0-5 wordt..

Zurück zu „Voetbal En Offtopic Praat“